VÝMENA TOVARU – PODMIENKY

Tovar, ktorý je nepoškodený, šetrne skúšaný a nepoužívaný, si môžete vymeniť za iný tovar do 14 dní od doručenia. Tovar musí byť nový – nepoužitý a nepoškodený, neniesť znaky skúšania, so všetkými visačkami, ktoré obsahuje. Tovar musí byť riadne zabalený v originálnom, nepoškodenom a nijako neznehodnotenom obale. Tovar musí byť odoslaný najneskôr v 14. deň odo dňa prijatia tovaru z obuvtopky.sk.

Pri prvej výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Vymenený tovar Vám doručíme na naše náklady. V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky, uvediete vo vyplnenom formulári.

Odporúčanie

Topánky šetrne skúšajte len v domácom prostredí, nie na drsnej a tvrdej dlažbe, aby pri výmene nejavili známky vonkajšieho nosenia a opotrebenia, ktoré sa odzrkadlia hlavne na podošve a pätníkoch, prípadne pri deformovaní zvršku. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Inak si vyhradzujeme právo na neschválenie vrátenia topánok, ktoré javia viditeľné známky znehodnotenia, nešetrného skúšania, skúšania vo vonkajšom prostredí, alebo nosenia.

Súčasťou balíka musí byť aj Vami vypísaný Formulár, ktorý si môžete stiahnuť na www.obuvtopky.sk . Vyplnený formulár sa automaticky generuje pri požiadavke na Vrátenie tovaru z Vášho účtu, ktorý doporučujeme použiť pre zjednodušenie procesu vrátenia.

Do formulára uvediete:

1. Dôvod výmeny (nepovinné informácie, ktoré nám ale pomôžu pri zlepšovaní služieb pre Vás).

2. Informácie o produkte, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť.

3. Číslo online rezervácie, v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar.

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom priamo na adresu: MoiMondo, s.r.o. Toplianska 3484/15, 085 01 Bardejov .

Zásielku zašlite ako doporučený list/balík, odporúčame balík poistiť. Za poškodený alebo stratený tovar nepreberáme zodpovednosť . NEPOSIELAJTE BALÍK NA DOBIERKU - takúto zásielku nemôžeme prebrať.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 915 330 970 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00).

VRÁTENIE TOVARU – PODMIENKY

Tovar, ktorý je nepoškodený, šetrne skúšaný a nepoužívaný, môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Máte garanciu vrátenia peňazí bez udania dôvodu po dobu 14 dní, ak nie ste spokojný s dodaným tovarom. Tovar musí byť nový - nepoužitý a nepoškodený, neniesť znaky skúšania, so všetkými visačkami, ktoré obsahuje. Tovar musí byť riadne zabalený v originálnom, nepoškodenom a nijako neznehodnotenom obale. Tovar musí byť odoslaný najneskôr v 14. deň odo dňa prijatia tovaru z obuvtopky.sk.

Odporúčanie

Topánky skúšajte len v domácom prostredí, nie na drsnej a tvrdej dlažbe, aby pri výmene nejavili známky vonkajšieho nosenia a opotrebenia, ktoré sa odzrkadlia hlavne na podošve a pätníkoch, prípadne deformovaní zvršku. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Inak si vyhradzujeme právo na neschválenie vrátenia topánok, ktoré javia viditeľné známky znehodnotenia, nešetrného skúšania, skúšania vo vonkajšom prostredí, alebo nosenia.

Súčasťou balíka musí byť aj Vami vypísaný Formulár, ktorý si môžete stiahnuť na www.obuvtopky.sk . Vyplnený formulár sa automaticky generuje pri požiadavke na Vrátenie tovaru z Vášho účtu, ktorý doporučujeme použiť pre zjednodušenie procesu vrátenia.

Do formulára uvediete:

1. Dôvod vrátenia (nepovinné informácie, ktoré nám ale pomôžu pri zlepšovaní služieb pre Vás).

2. Detaily produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vrátiť.

3. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky.

Tovar, ktorý chcete vrátiť, nám zašlite (poštou, kuriérom) spolu s vyplneným formulárom priamo na adresu: MoiMondo, s.r.o. Toplianska 3484/15, 085 01 Bardejov.

Zásielku zašlite ako doporučený list/balík, odporúčame balík poistiť. Za poškodený alebo stratený tovar nepreberáme zodpovednosť. NEPOSIELAJTE BALÍK NA DOBIERKU - takúto zásielku nemôžeme prebrať.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 915 330 970 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00).